Nepobitna je činjenica da se BMW XM baš i nije proslavio dobrom prodajom, jer su kupci teško prihvatili naglašenu masivnost automobila, te netipičan dizajn, no zato je isti dobra podloga za brojne prerade, poput one njemačkog specijaliste Manhart, koji je voli pozabaviti rijetkim i ekstravagantnim automobilima.
Prvo i osnovno. Moćni 4.4 twin-turbo V8 ojačan je na 900 KS i 1200 Nm obrtnog momenta, što je osjetno više od 748 KS i 1000 Nm, koliko nudi trenutno najjača Label Red varijanta. Manhart nije objavio detalje oko performansi, ali recimo da pomenuta Label Red varijanta do 100 km/h ubrzava za kratkih 3,8 sekundi, pa bi Manhartova izvedba trebala biti još brutalnija.
No, zato se njemački tuner iz Wuppertala posvetio brojnim vizuelnim detaljima u zlatnoj boji, koji naglašavaju već standardnu ekstravagantnost kompletnog automobila. U istoj nijansi su i kočiona kliješta, koja se naziru kroz masivne 24-inčne pozlaćene felge sa gumama dimenzija 295/30 naprijed i 355/25 straga, što je na tragu onih na recimo Bugattiju Chiron.
Tu su i opcije vlastitog izduvnog sistema od nehrđajučeg čelika ili onog sa polica renomiranog Akrapoviča, kao i H&R opruge. Enterijer je pak dobio brojne detalje od karbonskih vlakana, te poseban Manhart logo na kolu upravljača.