GT3 izvedba oduvijek je bila sinonim za klasični usisni motor. Sve je počelo 1999. godine sa generacijom 996 koju je pokretao 3,6-litarski "šestak" sa 360 KS. Ljubitelji Porschea već su nekoliko puta uzaludno slali upite centrali Porschea zašto ovaj vrhunski automobil ne zaslužuje turbopunjač, koji bi osigurao još bolje mogućnosti, poput onih koje ima GT2 izvedba.
No, zato su tu brojne tuning kompanije, među kojima je i renomirani 9FF Engineering iz Dortmunda, koji je već neko vrijeme zaslužan za stvaranje automobila koji ni sam Porsche ne želi napraviti. Glavno i osnovno, 9FF je za GT3 pripremio željeni turbo kit čime je ukinuta glavna razlika između Porscheovih GT2 i GT3 automobila.
Isti podrazumijeva par kapacitetnih turbopunjača i brojne dorade na usisu, hlađenju i upravljačkoj elektronici kako motora, tako i mjenjača. Rezultat je čitavih 760 KS, koje se šalju samo na stražnji par točkova, a time i automobil koji je od uglađenog sportiste postao zvijer za istinske znalce.
Nažalost, sudbina GT3 modela je postala upitna, jer je Porsche svjestan da isti neće udovoljiti novom setu ekoloških normi, koje na snagu stupaju 2027. godine, pa se tako već spominje dodatak hibridne pomoći i smanjenje zapremine motora, ali ne i turbopunjač. No, nikad se ne zna.