Na ovaj način, zasad jedini "električar" u Mazdinoj ponudi, model MX-30, dobija značajno pojačanje, a prvi se primjerci u Evropi očekuju sredinom godine. Nije tajna da je Mazda 6e zapravo kopija modela Mazda EZ-6, kojeg Japanci prodaju u Kini od sredine prošle godine preko partnerske firme Changan Automobile.
Što se tiče vanjskog dizajna, električna Šestica donosi sve prepoznatljive dizajnerske detalje i na prvu izgleda kao detaljno redizajnirani aktuelni model. S dužinom od 4,921 mm, širinom od 1.890 mm i visinom od 1.485 mm, japanski adut je u svim smjerovima veći od direktnog konkurenta Tesle Model 3, a čak je duža i šira i od elegantnog Hyundaija Ioniq 6.
Enterijer pak donosi popriličan odmak od onoga na šta smo navikli kod Mazde, pa su klasične kontrole klime i radija na centralnoj konzoli, ustupile mjesto velikom 14,6-inčnom ekranu osjetljivom na dodir, kojem društvo pravi 10,2-inčna digitalna instrument tabla u kombinaciji sa head-up displejom.
Iako je u pitanju razmjerno velik automobil, električna šestica nudi tek 330 litara prtljažnog prostora, što je manje od 400 litara koliko nudi gore spomenuti Ioniq 6 ili 425 litara koliko nudi Tesla Model 3, no zato je tu dodatnih 70 litara ispod prednjeg poklopca, dok je ponuda prostora u unutrašnjosti kraljevska.
Mazda je najavila dvije izvedbe, standardni E-Skyactiv EV i Long Range. Tako standardna izvedba donosi 68.8 kWh bateriju, koja omogućava autonomiju kretanja od nekih 480 km, dok stražnje smješteni motor nudi 258 KS i 320 Nm, što je dostatno za ubrzanje do 100 km/h za 7,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 170 km/h.
Veće, 80 kWh baterijsko pakovanje raspoloživu autonomiju podiže na 555 km, ali i nešto manje snage (245 KS), što rezultira blago sporijim sprintom do 100 km/h za 7,8 sekundi uz istu maksimalnu brzinu od 170 km/h. Zanimljivo je da slabija verzija nudi punjenje na brzom punjaču od 200 kW, dok se jača puni na maksimalnih 95 kW.
Iako je primarno namijenjena smirenijim kineskim vozačima, Japanci obećavaju da će električna šestica ponuditi razmjerno dobre vozne osobine i užitak u dinamičnoj vožnji na tragu standardnim izvedbama. Dokaz za to je raspored mase od 50/50, multilink stražnji ovjes i električno pokretani stražnji spojler, koji se podiže pri brzini od 100 km/h, kako bi povećao stabilnost vozila.