Ok, o dizajnu bi se dalo pričati, jer VF3 u najkraćem izgleda kao Suzuki Jimny koji se skupio u pranju, oprema je krajnje spartanska, no sve to pada u zaborav kada se vidi cijena od tek 8.800 eura, koliko bi ovaj mališan trebao koštati u varijanti sa mjesečnim najmom baterije, odnosno 11.700 eura u varijanti sa vlastitom baterijom.
VF3 dakle evidentno nudi samo osnovno za prelazak isključivo gradskih kilometara, a zahvaljujući kockastoj formi i dužini od tek 3,2 metra, pronalazak parking prostora u prenapučenim metropolama ne bi trebao biti problem.
S druge strane, gotovo nestvarno zvuči podatak da je uprkos krajnje kompaktnim mjerama i međuosovinskom razmaku od 2.075 mm u pitanju petosjed koji uz to po potrebi nudi i 285 litara prtljažnog prostora sa oborenom stražnjom klupom, dok u slučaju popunjenosti svih sjedišta isti očekivano praktično i ne postoji.
Sam enterijer je uređen krajnje asketski sa mnoštvom tvrde plastike i centralnim 10-inčnim ekranom, no sve potrebno je zapravo tu. Što se tiče pogonske tehnike, stražnje točkove ovog tek 860 kg teškog mini terenca pokreće 40 KS (110 Nm) jak elektromotor, dostatan za maksimalnih 100 km/h, dok litijum-ferofosfatna (LFP) baterija nudi solidnu autonomiju kretanja od nekih 200-tinjak kilometara.
VF3 je već poznata pojava u brojnim azijskim zemljama, a naročito u "rodnom" Vijetnamu i na Filipinima, gdje se prodaje još od 2023. godine, istina je da su imali problema sa kvalitetom svojih vozila, no ne sumnjamo da će biti dosta zainteresovanih i među evropskim kupcima, kojima jeftini Kinezi već odavno nisu problem.