Škoda je predstavila ažurirane električne crossovere Enyaq i Enyaq Coupé, koji su dobili osvježen izgled, poboljšanu aerodinamiku, dotjeranu unutrašnjost i povećan domet s jednim punjenjem.
Podsjetimo, Enyaq, prvi potpuno električni crossover marke Škoda, predstavljen je u septembru 2020. godine, da bi u januaru 2022. stigla cross-coupe izvedba Enyaq Coupé. Modeli su bazirani na MEB platformi, a njihovi najbliži rođaci unutar koncerna su Volkswagen ID.4 i ID.5.
Izgled prednjeg dijela revidiran je tokom ažuriranja, pa su oba modela posudila neka od rješenja od manjeg Elroqa. Oba crocsovera su dobila drugačiji osvijetljeni utikač umjesto tradicionalne rešetke hladnjaka, kao i novu matričnu glavu optiku. Osim toga, veliki usis zraka na dnu prednjeg branika izgleda drugačije. Profil i stražnji dio ostali su skoro isti, pri čemu proizvođač podsjeća da se krovna linija Enyaq Coupéa blago se spušta od B-stuba prema zadnjem dijelu, što ovaj model čini najaerodinamičnijim u Škodinom trenutnom portfoliju.
Koncept enterijera Enyaqa je ostao uglavnom nepromijenjen: na armaturnoj ploči su digitalni kokpit s 5,3-inčnim ekranom i centralni zaslon multimedije dijagonale 14,6 inča. Head-up displej se i dalje nudi samo kao opcija. Škoda je povećala obim opreme, pa sada standardno dolaze keyless ulazak i 3-zonska automatska klimatizacija. Šest različitih boja unutrašnjosti u kombinaciji s održivim materijalima odražavaju novi "Modern Solid" dizajn električnog automobila.
Tehnički promjena nema mnogo - ispod lima rade motori ukupne snage između 150 kW (204 KS) i 210 kW (286 KS). Bazna verzija je Enyaq 60 (150 kW) s pogonom na zadnje točkove, voznom autonomijom od 437 km (Coupé: 446 km), maksimalnom brzinom od 160 km/h i ubrzanjem 0-100 km/h za 8,1 sekundu. Maksimalna snaga punjenja iznosi 165 kW: prema proizvođaču, ovo je dovoljno da se baterija napuni 10-80 posto za 24 minute.
Enyaq 85 s baterijom kapaciteta 77 kWh može preći do 586 km (Coupé: 596 km). Motor u zadnjem dijelu proizvodi 210 kW (286 KS) i mobiliše do 545 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za sprint do "stotke" u 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 180 km/h. Verzija 85x s pogonom na sve točkove ima skoro identične performanse, ali i 40-ak kilometara kraću voznu autonomiju. Nešto kasnije će doći RS verzija s dva motora ukupne snage 250 kW (340 KS) i pogonom na sve točkove.