Danas smo navikli na sportske automobile kineske produkcije, međutim, 2018. godine su takvi modeli bili rijetkost. Baš tada, prije sedam godina, mladi biznismen Fung Xiaotong najavio je projekt pod nazivom "Mali sportski automobil SC-01".
Prototip ovog kompaktnog coupea prikazan je prije 2,5 godine, a njegova serijska proizvodnja trebala je početi krajem 2023. Međutim, to se nije dogodilo, uprkos činjenici da je Xiaomi investirao u projekt, a jedan od njegovih suosnivača, Liu Dezheng, čak se pridružio upravnom odboru startupa, koji je kasnije dobio ime Tianjin Gongjiangpai Auto Technology.
Međutim, projekt SC-01 je još uvijek živ jer su kreatori sportskog električnog automobila pronašli novog investitora. To je JMEV, zajedničko ulaganje između Jingliang Motors Corporation (JMC) i Grupe Renault. Podsjetimo se kako je nastao kinesko-francuski brak: JMC se nadao ulasku na evropsko tržište, a Renault želio doći do jeftinog električnog automobila JMEV Yi za iznajmljivanje i taksi usluge. Ideja je propala, pa je kompaniji JMEV bio potreban sportski automobil SC-01 da barem djelimično napuni svoju tvornicu u Nanchangu, koja radi s trećinom kapaciteta.
Tako se originalni SC-01 pretvorio u JMEV 01. Coupe s novom oznakom već je prošao certifikaciju i pojavio se u bazi podataka kineskog Ministarstva industrije i trgovine. "Novi" sportski automobil se od ranije prikazanog prototipa razlikuje samo po amblemima marke JMEV. Dizajnerski podsjeća na Lotus Evoru, s detaljima Lancia Stratosa, dok je šasija prostorno okvirna od hrom-molibdenskih cijevi s kompozitnim vanjskim panelima. Dužina automobila je 4.106 mm, širina 1.830 mm, visina 1.170 mm, međuosovinsko rastojanje 2.503 mm, s gumama dimenzija 245/40 R18.
Unutrašnjost kompaktnog sportskog automobila dizajnirana je u minimalističkom stilu. Nema centralnog medijskog sistema, čije je funkcije djelomično preuzeo veliki zaslon s instrumentima. Na centralnoj konzoli okrenutoj prema vozaču ima mjesta samo za tri rotirajuća reglera kontrole klime. Zbog svojih dizajnerskih karakteristika i malih dimenzija, JMEV 01 ima neuobičajeno umjerenu masu praznog vozila za standarde električnih vozila – 1.365 kg.
Prednja i zadnja osovina "nose" identične elektromotore snage po 160 kW (217 KS), za ukupnih 320 kW (434 KS). Sportski automobil s pogonom na sve točkove ubrzava do "stotke" za 3,9 sekundi, ali je maksimalna brzina samo 200 km/h. Litijum-polimerska baterija ugrađena je iza sjedišta i osigurava domet od 500 km, iako kapacitet još nije preciziran. Sudeći po registraciji u bazi sertifikacija, JMEV 01 je bliži nego ikad masovnoj proizvodnji.
Prije nepune tri godine je obećano da će cijena automobila biti do 300 hiljada yuana (77.700 KM po današnjem kursu).