Mitt je mlada marka motocikala koju je formirao španski uvoznik Zongshena, kineskog proizvođača koji proizvodi više od milion dvotočkaša godišnje. Već je ova informacija dovoljna za zaključak da Mitt nudi odličan odnos uloženog i dobivenog.
Tokom prošle godine su Mitt V2 krstarice na evropskom tržištu izazvale pomutnju luksuzno opremljenim motociklima po cijeni nižoj od 12 hiljada eura. Za ovu godinu Mitt još više diverzificira svoj portfolio i predstavlja model GT-K, čija se skraćenica može prevesti kao Gran Turismo ili Grand Touring.
Vjerovatno nije slučajno da izdašni oklop i impresivno LED "lice" podsjećaju na BMW-ove modele GT ili RT. Ispod plastičnog poklopca Mitta ne krije se bokser, već jednostavni redni dvocilindraš zapremine 730 kubika, u čiji je razvoj bila uključena renomirana švicarska trkačka radionica Suter Racing. Uz pomoć Bosch elektronskog ubrizgavanja, dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru, motor razvija 75 KS pri 8.500 o/min i 70 Nm pri 6.700 o/min. Ispunjava Euro 5+ normu i spregnut je s 6-stepenim mjenjačem, bez "Quickshiftera".
Zahvaljujući aluminijskom okviru Mitt GT-K je prilično lagan prema standardima luksuznih touring motocikala. Deklarirana težina od 225 kilograma uključuje čelične zaštitne šipke, dva bočna kofera zapremine po 20 litara te 24 litra goriva u tanku. Uz iskazanu potrošnju od 4,6 litara na 100 kilometara, vozna autonomija iznosi 520 kilometara. Stražnji amortizer i prednja upside-down viljuška su djelomično podesivi, slični Showa komponentama, iako nije jasno od kojeg dobavljača zapravo dolaze.
Zato nema dilema da kočioni sistem (dupli prednji disk, zadnji disk) s ABS dodatkom isporučuje Bosch. Mitt GT-K dolazi standardno opremljen električno podesivim vjetrobranom, grijanim ručkama i sjedištem, velikim TFT ekranom s povezivanjem s pametnim telefonom, USB-om i 12-voltnim utičnicama.
Mitt GT-K je već dostupan u Španiji po povoljnoj cijeni od 11.495 eura, u koju je uključeno pet godina garancije, 12 mjeseci osiguranja i Mitt kaciga. Uskoro se očekuje dolazak i na ostala evropska tržišta.