Zbog toga švedski proizvođač planira pravu malu modelsku ofanzivu sa brojnim novim ili detaljno osvježenim aktuelnim modelima. Priču će tako "zakotrljati" EX30 Cross Country, terenski nastrojena izvedba najmanjeg električnog crossovera u ponudi. No, mnogo bitnija novost biće prva električna limuzina oznake ES90, svojevrsni elektrificirani pandan dobro poznatog S90.
Ipak, pravi "game changer" brenda stiže sljedeće godine, a u pitanju je EX60, prvi model koji će biti postavljen na novu SPA3 platformu, koja će značajno smanjiti troškove proizvodnje, te usloviti prihvatljiviju cijenu za kupce. Nakon njega će još dva elektrificirana modela prihvatiti pomenutu višestruko prilagodljivu platformu.
EX60 je zapravo električni SUV, tačnije pandan iznimno popularnom standardnom SUV modelu XC60, a na meti su mu Tesla Model Y, BMW iX3 i Audi Q6 e-tron. Isti se uz ES90 pridružuje rastućoj porodici Volvo električara, kao što su EX30 i EX40 (ranije poznat kao XC40 Recharge), zatim EX90 i samo u Kini dostupan kombi model EM90.
Iako se čini da se Volvo okreće elektrifikaciji, to ipak nije slučaj, jer je već ranije objavljeno odustajanje od planova za potpunu elektrifikaciju ponude do 2030. godine. To pak znači detaljno osvježenje standardnih modela, koji će nesumnjivo dobiti blagohibridne ili plug-in hibridne varijante. S druge strane, XC90 biti dostupan sa klasičnim SUS motorima, sve dok bude interesa za istim. Usto će u ovoj godini doživjeti već drugo značajno osvježenje, jer ipak je na tržištu punih 10 godina.