Dakle, u pitanju je takozvani "žmigavac" u retrovizoru, kako sigurnosni, tako i zgodan dizajnerski detalj, kojeg danas posjeduje praktično svaki proizvedeni automobil i na kojeg smo se manje-više već navikli. Istina, na cestama je i dalje veliki broj starijih automobila koji navedene bočne pokazivače imaju uglavnom ispod retrovizora, na blatobranima ili na ivicama prednjih svjetala.
No, krajem prošljog stoljeća, tačnije u augustu 1998. godine predstavljena je W220 generacija Mercedesa S-Klase, nasljednik kultnog "Genšera". Osim elegantnog dizajna i luksuzne unutrašnjosti, velika je "Mečka" donijela i nekoliko specifičnih i nadasve inovativnih detalja, poput gore spomenutih pokazivača smjera, koji su po prvi put bili integrisani u kućište retrovizora.
Začudo, taj je detalj nekako promakao predstavnicima medija, koji mu u toku predstavljanja i prilikom prvih testiranja nisu uopšte poklonili neku posebnu pažnju. No, zato jesu drugi, prvenstveno premium proizvođači, koji su brže-bolje iskopirali ovu ideju, koja se malo pomalo nakon skupih automobila, vremenom našla čak i u klasi gradskih mališana, te poprilično evoluirala u zgodan i nezaobilzan stilski detalj današnjih automobila.
Istina, ovaj zgodan detalj, nažalost, kao i gotovo sve u životu ima i svoju negativnu stranu, a to je cijena popravke, odnosno izuzetno skupa zamjena u slučaju čak i najmanjeg oštećenja. No, za ljepotu treba otrpiti, zar ne?
Mercedes-Benz Mercedes S-Klasa W220