Renault nastavlja s oživljavanjem kultnih modela iz vlastite prošlosti. Gradskom superminiju Renault 5 u oktobru će se pridružiti i crossover s oznakom 4 E-Tech, čije prve slike ukazuju na vizuelnu povezanost s originalom - legendarnom "Četvorka". Puna premijera će se održati na Salonu automobila u Parizu 14. oktobra, a prodaja počinje naredne godine.
Oživljavanje Renaulta 4 najavljeno je još 2021. godine, kada su se na Internetu pojavile prve slike automobila nove generacije. Već naredne godine (2022) je nova "Četvorka" predstavljena javnosti u obliku koncepta 4Ever Trophy. To znači da je javna faza razvoja novog Renaulta 4 trajala četiri godine - daleko duže nego kod kineskih konkurenata.
Klasični Renault 4 izrađivan je pune 33 godine (1961-1994) i prodat u više od 8 miliona primjeraka širom svijeta, postavši jedan od najpopularnijih narodnih automobila, zajedno s klasičnom VW Bubom, Citroënom 2CV i Minijem. Tajna uspjeha svih ovih modela je njihova niska cijena i nepretencioznost, pri čemu je Renault 4 imao prednji pogon i uzdužno postavljen motor.
Novi Renault 4 baziran je na platformi električnih vozila AmpR Small, ranije poznatoj kao CMF-B EV, na kojoj su već objavljeni novi Renault 5 i njegova sportska verzija Alpine A290. Kada je riječ o formi, novi Renault 4 će biti nešto između crossovera i hatchbacka - dakle, može se očekivati cross verzija u duhu koncepta 4Ever Trophy. Nije poznato hoće li imati pogon na sve točkove, ali platforma AmpR Small to teoretski omogućava.
Najavljeno je da će novi Renault 4 mjeriti 4,14 metara između krajnjih tačaka, što znači da je "Četvorka" skoro pola metra duža od "Petice". Dizajnerski, novi Renault 4 pažljivo kopira svog historijskog pretka: imat će trokutaste bočne prozore nazad, vizir nad poklopcem prtljažnika, stražnja svjetla koja strše izvan limarije... Amblem Renaulta na prednjoj strani bit će svijetleći, bočne stijenke će dobiti reljefne otiske, na krovu će biti šine prtljažnika ili veliki izrez s kliznim platnom.
Nova "Četvorka" će se proizvoditi u Renaultovoj fabrici u francuskom gradu Maubeuge - istom mjestu gdje se izrađuje treća generacija Renault Kangooa i njegovi klonovi Nissan Townstar i Mercedes T-Class/Citan/EQT. Moguće je će novi Renault 4 imati i komercijalnu verziju.
Dodajmo da će Renault 2026. godine vratiti još dva historijska modela - četvrtu generaciju Twinga i novi dostavni kombi Estafette.