Ono što je najbitnije, jeste da će novi Forester Hybrid zadržati prepoznatljivi Boxer benzinac, kojem će društvo praviti elektropogon sa polica Toyote. Istina, Forester zapravo nije prvi hibridni Subaru u SAD-u, obzirom da je japanski proizvođač napravio pokušaj još 2013. godine sa kompaktnim crossover modelom Crosstrek (nekadašnji XV), no isti nije naišao na adekvatan interes kupaca.
Ne sumnjamo da će Forester biti uspješniji, ako ništa zbog popularnosti samog modela, naročito među amerikancima. Tehnički detalji nisu potpuno razjašnjeni, ali će Toyota nesumnjivo biti dobavljač elektromotora i baterije, što nas uopšte ne čudi zbog postojeće saradnje kada su u pitanju tehološki blizanci Subaru Solterra i Toyota bZ4X.
Ipak, najvažnije je da će osnovu činiti prepoznatljivi boxer benzinac, vjerovatno 2,5-litarski četverocilindraš sa 180 KS, dok će mu društvo praviti paralelno postavljen elektromotor, što znači da bi hibridni Forester trebao nuditi kraće vožnje isključivo na struju, ali i 20 posto manju potrošnju od standardnog modela.
Naravno da prepoznatljivi i krajnje sposoban pogon na sve točkove ostaje u ponudi, dok će vizuelne razlike u odnosu na standardni model biti krajnje suptilne. Podsjetimo, u Evropi je Forester još od 2019. godine dostupan u e-Boxer varijanti, odnosno kombinaciji 2,0-litarskog boxer benzinca sa 136 KS i elektromotora sa 17 KS integrisanog u Lineartronic CVT mjenjač.