Novi je Charger okorjele ljubitelje ovog kultnog automobila, itekako iznenadio dostupnošću u standardnoj dvovratnoj i inovativnoj četverovratnoj varijanti, ali bez kultnog V8 benzinca, već isključivo s rednim šestocilindrašem i čistim električnim pogonom, dok je stvar pomalo spasila blaga dizajnerska evolucija, odnosno zadržavanje prepoznatljivih linija karoserije.
Ispod te iste elegantno-sportske karoserije, novi Charger krije potpuno novu Stellantisovu STLA Large platformu, na koju će biti postavljene sljedeće generacije Alfa Romeo modela Stelvio i Giulia, zatim sljedeći Maserati Quattroporte, ali i brojni drugi modeli grupacije.
Iako ga puristi ne prihvataju, elektrificirani Charger Daytona osvaja brojkama. Dostupan je u 496 KS jakoj R/T Scat Pack varijanti sa 670 KS, koja performansama (ubrzanje do 100 km/h za 3,3 sekunde) nadmašuje prethodnu top varijantu Hellcat Redeye sa 808 KS jakim kompresorskim V8 benzincem.
No, Dodge tu ne staje, već najajvljuje još sposobniju Banshee varijantu čije su mogućnosti zasad tajna. Uprkos tihoj električarskoj naravi, Charger Daytona itekako najavljuje svoju prisutnost putem Fratzonic Chambered sistema koji dostojno replicira zvuk Hellcat varijante. Naravno, tu su i novi Donut i Drift modovi, uz postojeće Track i Drag modove.
Ljubiteljima klasike na raspolaganju je ostao 3.0 litarski turbopunjeni Hurricane šestcilindraš, kojeg Dodge oglašava kao najkapacitetniji motor s unutrašnjim izgaranjem ikad ugrađen u neki njihov automobil. Dostupan je u varijanti sa 420 i 550 KS, te standardno uparen sa 8-stepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove.
Kako god, novi Dodge Charger kao trenutno jedini potpuno električni muscle car izaziva podijeljene emocije okorjelih ljubitelja, no ne sumnjamo da interesa za njim neće manjkati, pa čak i među evropskim kupcima, koji jedva čekaju tržišnu dostupnost ovog sjajnog automobila.