Garage Puls Auto Moto Portal
18.12.2024

Nissan Kicks Play: Zašto je stara generacija oživljena za američko tržište

Prethodni Sljedeći

Prodaja prve generacije subkompaktnog niskobudžetnog crossovera Kicks, postavljenog na staru V-platformu Nissana, nastavit će se na njegovom najvećem tržištu početkom sljedeće godine, paralelno s nastupom novog modela.


Prije više od osam godina u Nissanovoj gami pojavio se niskobudžetni crossover Kicks, postavljen na V-platformu, model koji je postao globalni automobil, s proizvodnjom u Brazilu, Meksiku, Kini i Tajlandu. Najvažnije tržište za Kicks su Sjedinjene Američke Države, gdje je prošle godine prodato 66.823 primjerka. U martu ove godine pojavila se druga generacija Kicksa (D15), čija je prodaja ljetos počela u SAD-u, istovremeno s uklanjanjem prve generacije iz asortimana.

No, planovi su iznenada promijenjeni: Kicks prve generacije (P15) će se početkom naredne godine vratiti u Nissanove američke salone! "Stari" Kicks će se prodavati paralelno s novom generacijom, od kojeg se identitetski razlikuje po dodatku u imenu - Play. Obje generacije crossovera prodaju se istovremeno i u Kanadi i Meksiku i u ovim zemljama se stari model također zove Kicks Play. Inače, Kicks i Kicks Play za Sjevernu Ameriku proizvodi meksička tvornica Nissana.

003_nissan_kicks_play.jpg

Čini se da su američki šefovi Nissana zabrinuti kako su kupci prihvatili prilično ekstremni dizajn novog modela, pogotovo "lice" po uzoru na veće i skuplje modele brenda. Kicks Play je značajno kompaktniji od nasljednika - dugačak je 4.295 mm (-71 mm), širok 1.760 mm (-41 mm), visok 1.608 mm (-23 mm), s međusovinskim razmakom od 2.619 mm (-38 mm). Uz to, stari Kicks ima 34 mm niži klirens - odignut je 179 mm od tla.

U Americi će Nissan Kicks Play biti ponuđen u samo jednom nivou opreme, dok novi crossover ima tri. Na popisu opreme Playa nalaze se, između ostalog, 16-inčni točkovi, multimedijski sistem sa 7-inčnim zaslonom, klima uređaj, tempomat. Ispod haube je ostao 1,6-litarski atmosferski benzinac, koji snagu od 124 "konja" i 155 Nm obrtnog momenta na prednje točkove prenosi putem CVT mjenjača.

006_nissan_kicks_play.jpg

Ako se zna da je novi Kicks dobio jači 2,0-litarski motor (143 KS, 190 Nm), iznenađuje mala razlika u cijeni. Kicks Play 1.6 HR16DE košta 21.520 dolara (bez poreza i transporta), dok za novi Kicks 2.0 MR20DD treba dati najmanje 21.830 dolara. U međuvremenu se očekuje ulazak druge generacije Kicksa i na ostala tržišta, ali uglavnom uz zadržavanje prethodnika. 

Za kraj recimo da od planova o dolasku u Evropu ovog neobičnog modela nema ništa, jer boje Nissana u klasi subkompaktnih SUV-ova i crossovera brani Juke.

 

Nissan Nissan Kicks