Iza paketa nazvanog Mauna Loa, prema najvećem aktivnom vulkanu na zemlji, lociranom na Havajima, krije se krajnje interesantan automobil, koji će biti dostupan u limitiranoj ediciji od tek 30 primjeraka i to isključivo na tržištu Japana, što ovaj automobil čini ekskluzivnijim od recimo Pagani Huayre.
Dakle, Hyundai je od Kone stvorio svojevrsni pseudo-offroader koji sa plastičnim neobojenim branicima izgleda poput baznih izvedbi automobila iz 90-tih godina prošlog stoljeća, a tu su i klasične Toyo Open Country terenske gume u "mesnatoj" dimenziji 205/65 R16, montirane na mat crne felge.
Sve je dakle podređeno koliko-toliko adekvatnim terenskim sposobnostima i stvaranju što manje ogrebotina prilikom terenske vožnje. Od ostalih zanimljivih detalja vrijedi izdvojiti dodatne blatarice, te praktične krovne nosače. Pogled u enterijer s druge strane otkriva specijalne gumene patosnice i gumenu kadicu za prtljažnik, a tu su i dodatni džepovi za sitnice na poleđini prednjih sjedišta.
Pogonska tehnologija nije dirana, odnosno samo prednje točkove pokreće standardni 150 kW (204 KS) jak elektromotor uparen sa kapacitetnijom 64,8 kWh baterijom, dostatnom za autonomiju od preko 500 kilometara.
S cijenom od nešto preko 29.000 eura, ova je Kona iako ekskluzivan model, tek nešto skuplja od jednako pokretane izvedbe sa najjačim Lounge paketom opreme, ali i jeftiniji od sportski orijentisane Kone N Line.