Naime, Honda, koja po nekim najavama, razmatra spajanje sa posrnulim Nissanom, već uveliko radi na novoj generaciji klasičnih četverocilindarskih benzinaca, koji će raditi po Aktinson principu rada u cilju veće efikasnosti. Iako Honda tvrdi da su u pitanju potpuno novorazvijene jedinice, zapravo se očigledno radi od dorađenim postojećim motorima.
Isti bi trebali imati radnu zapreminu od 1.500, odnosno 2.000 "kubika". Japanski inženjeri tvrde da su efikasnost novih jedinica povećali za preko 40% u odnosu na hibridne sklopove koje nalazimo u aktuelnim modelima. Posebna je pažnja posvećena optimizaciji smjese, odnosno omjeru zraka i goriva u cilju što kompletnijeg procesa izgaranja.
Osim novih motora, Honda je predstavila i sljedeću generaciju platforme za srednje velike automobile, koja je značajnim pojednostavljenjem strukture čitavih 90 kg lakša od aktuelne, što bi trebalo donijeti i nekih 10 posto manju masu gotovog automobila. Osim toga, potpuno električni pogon na sve točkove, dodatno će smanjiti troškove i kompleksnost vozila.
Novopredstavljeni motori i platforma trebali bi biti operativni do 2027. godine. Honda ima za cilj prodaju 1,3 miliona hibrida godišnje do kraja ove dekade, a sljedeći cilj je ponuda isključivo električnih i vozila sa gorivim ćelijama do 2040. godine, dok je ultimativni cilj potpuna karbonska neutralnost do 2050. godine.