Završni račun za 2024. godinu donio je iznenađenje: Ford je prodao više električnih nego benzinskih primjeraka Mustanga! Tokom prošle godine je električni crossover Mustang Mach-E došao do 51.745 kupaca, što je 26,9% više nego 12 mjeseci ranije.
Istovremeno, potražnja za benzinskim Mustangom u coupe i cabrio smanjena je za 9,5% - na 44.003 jedinice (-9,5%). Ovaj trend će se vjerovatno nastaviti i u 2025. godini, štaviše očekuje se veći jaz.
Na početku godine bilo je teško predvidjeti pad prodaje klasičnog Ford Mustanga, jer su glavni konkurenti - Dodge Challenger/Charger i Chevrolet Camaro - povučeni s tržišta. Međutim, ogromne marže na snažne benzince i nedostatak osnovnih verzija kod dilera doveli su do smanjenog interesa kupaca. "Minus" ponyja nije moglo spriječiti ni to što su benzinske verzije relativno "svježe" jer su 2023. godine doživjeli punu promjenu generacije.
S druge strane, Mustang Mach-E debitovao je još 2021. godine, iako mu je prošlogodišnje ažuriranje donijelo stražnji električni motor s većim obrtnim momentom, brže punjenje i povećan domet. U čemu je onda tajna uspjeha električnog Mustanga? Eksperti smatraju da ključni razlog jeftini lizing, koji je iznajmljivanje električnog automobila učinio mnogo isplativijim. Ovome treba dodati i sniženje cijene jer je Mach-E u osnovnoj konfiguraciji u SAD-u pojeftinio s 41.990 dolara na 38.490 dolara.
Poređenja radi, 2-vratni Ford Mustang 2024 koštao je u Sjedinjenim Državama od 33.515 dolara za verziju sa 2,0-litarskim 4-cilindričnim EcoBoost turbobenzincem. Muscle car s 5,0-litarskim V8 motorom ponuđen je po minimalnoj cijeni od 44.455 dolara. Klasični Mustang postigao je jedan od najgorih prodajnih rezultata u svojoj 60-godišnjoj historiji, ali Ford još ima dovoljno kupaca vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Pokazuje to uspjeh pick-up modela F-serije, koji su prodati u 765 hiljada jedinica, najviše benzinaca.