Naravno, to ne isključuje neminovni dolazak električnog M3, koji je planiran za 2027. ili 2028. godinu, ali će se za njega odlučivati ekološki nastrojeni kupci, dok će istinski "petrolheadi" i dalje moći birati klasični 3,0-litarski twin-turbo 6-cilindarski benzinac, koji će nesumnjivo dobiti i jaču "konjicu". Isti će naravno morati udovoljiti najavljenim Euro 7 ekološkim normama, koje na snagu stupaju u ljeto 2025. godine.
Šef BMW M odjela Frank van Meel je u izjavi za publikaciju Bimmer Today kratko objasnio da će benzinski M3 postojati sve dok za njim bude interesa kupaca, a u to uopšte ne sumnjamo, čak i pored najava da bi električni M3 trebao imati čak četiri elektromotora ukupne izlazne snage od nevjerovatnih 1.300 KS. No isti sigurno neće imati stas i glas klasičnog M3. Nažalost, coupe verzija M4 će prema najavama postati prošlost zaključno sa aktuelnom G82 generacijom.
Sljedeća generacija M3 sa SUS motorima i njegov električni pandan još su nekoliko godina udaljeni od pojavljivanja u prodajnim salonima. BMW mora prvo lansirati svoj prvi model Neue Klasse, što će se dogoditi sljedeće godine, prije nego što se počnu pojavljivati performansne varijante.