Aston Martin je predstavio superautomobil Valhalla, koji je na više načina postao "pionir" brenda. Ono najvažnije, Valhalla je prvi plug-in hibrid brenda, tako i prvi serijski Aston Martin koji se može kretati samo na električnu energiju.
Montaža komercijalnih jedinica počet će u drugom kvartalu naredne godine, a bit će proizvedeno samo 999 automobila. Hibridni pogonski sistem sastoji se od četiri motora ukupne snage 1.079 KS i 1.100 Nm obrtnog momenta, što omogućava ubrzanje do 100 km/h za 2,5 sekunde, maksimalnu brzinu od 350 km/h.
Osnova superhibrida je 4,0-litarski V8, koji daje 828 KS, što je rekordna specifična snaga V8 motora za kuću Aston Martin. Benzinac je poznat iz modela Mercedes-AMG GT Black Series, ali je dobio niz poboljšanja, uključujući novi sistem kompresora, ravnu radilicu i sistem za podmazivanje suhog kartera.
Motor s unutrašnjim sagorijevanjem je prvi put u serijskom Astonu ugrađen iza sjedišta, radi u kombinaciji s novim 8-brzinskim robotizovanim mjenjačem, u kojeg je integriran elektromotor. Prednje točkove pokreću dva dodatna elektromotora - rade nezavisno, osiguravajući kontrolu vektora potiska i vožnju s isključenim benzinskim motorom.
Kapacitet baterije nije imenovan, ali se zna da na struju Valhalla može preći samo 14 kilometara, uz maksimalnu brzinu od 140 km/h. Osim toga, prednji elektromotori se koriste za vožnju unazad, budući da je novi mjenjač ostao bez R stepena prijenosa. Ne postoji mehanička veza između jedinica za prednje i zadnje točkove - sinhronizaciju njihovog rada osigurava elektronski sistem IVC (Integrated Vehicle Dynamic Control). IVC kontrolira i rad ovjesa, kočnica, upravljačkog mehanizma i aerodinamike, ovisno o odabranom načinu rada.
Osim čisto električnih, postoje i vozački programi Sport, Sport+ i najekstremniji Race, s isključenim sistemima stabilizacije. Valhalla je bazirana na karbonskom monokoku s aluminijskim okvirima. Karoserija je opremljena podesivim prednjim razdjelnikom i pokretnim krilom koje može mijenjati "napadni ugao" i raditi kao zračna kočnica. Pri brzini od 240 km/h, aktivni elementi stvaraju potisnu silu od oko 600 kg. Kada se ovaj prag prekorači, aktivni elementi mijenjaju svoje karakteristike u realnom vremenu kako ne bi "pretegli" automobil i održali potisnu silu na istom nivou.
Valhalla se zaustavlja zahvaljujući Brembo čeljustima i karbonsko-keramičkim diskovima prečnika 410 milimetara sprijeda i 290 milimetara pozadi. Na osnovu svih karakteristika, glavni konkurenti Valhalle će biti Lamborghini Revuelto i Ferrari SF90 Stradale, ali Aston Martin ima više "minimalizma" u unutrašnjosti, kojom dominiraju zasloni instrumenata i multimedije te neobični pljosnati volan.
Osim karbonskih vlakana, u završnoj obradi se koristi alkantara, dok su školjkasta sjedišta izrađena od karbona. Jednostavni dizajn enterijera trebao bi naglasiti tehničku povezanost Valhalle s bolidima Formule 1 i podsjetiti da Aston Martin ima svoj tim u najbržem cirkusu.